mandag 27. juni 2011

1 feriedagen...

-og regnet bare øste ned i store mengder...
Like greit at dagens plan var en tur til by'n å kjøpe bryllupskjole...kjole til bryllup... 
Ja, jeg skal altså i bryllup til helgen :) 
-og... -har ingenting å ha på meg... som vanlig !! 
Så kjole shopping tur ble det...meg og min datter m. familie... 
-hun skulle jo også ha kjole.. -hadde heller ikke noe å ha på seg på den store dagen.
Hele dagen har gått med... -jeg har ikke prøvd en eneste kjole... 
Kom hjem med noe nytt undertøy og en del klær til lille "nye" bumpen...  
-og vakumposer så jeg kan få pakket vekk vintertøy og klær jeg bare har på vent...
Jeg har IKKE spist lavkarbo idag...
-først en diger rekebaguett på første kjøpesenter,
og så hadde vi oss middag tredje...Nei...tror det var fjerde kjøpesenter... 
Mye trim har det iallfall blitt idag, jeg er utrolig sliten i beina nå...

Sliten ja...jeg har jo vert veldig sliten i det siste...
-magevont og en iherdig forkjølelse har plaget meg...
Magevondten har blitt bedre...men er ikke helt borte...
jeg tror ikke det er lavkarbomaten som er skyld i den likevell...
Forkjølelsen ble faktisk utrolig mye bedre av en allergi tablett pr.dag :)) 
mye av trøttheten forsvannt også da...
Jeg brukte helgen på lesing og hviling mest... 
Leser " De Hellige hulers Land" siste bok i Hulebjørnens Klan av Jean M Auel.
 Boken er på 803 sider... -så jeg har fremdeles en del igjen :)
Jeg håper jo på sol og fint så jeg kan sitte ute å lese... 
 Jeg får ikke gjort så mye annet når jeg er igang med en bok,
så det er igrunnen ganske dumt å begynne på sånne lange bøker...
Men jeg har lest de første fem, så jeg må jo nesten lese siste bok i serien også...

Så får jeg heller ta "rydde og ordne" oppgavene etterpå...
Soverom og klær, roterommet (med en mengde ulike hobbysaker strødd utover) 
og... -sikkert litt av hvert annet også som burde vert en opprydding i...

Kanskje jeg etterhvert kan få ide'er og lyst til noen nye prosjekter igjen snart...
-det har vert utrolig stille på skapende fronten litt for lenge nå....

Forresten så kjøpte jeg mat og drikkeskåler til min navnløse kattepus
-og noen leker også... på Biltema av alle steder :)
Er enda minst to uker til katten er stor nok for flytting fra mamma'n sin... 
-det er vist en jentepus fikk jeg vite igår...
Nå skal jeg tilbake til "de hellige huler" 
-kan jo ikke sitte her å blogge når hulene venter :)


 







 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...