fredag 20. mai 2011

tilbake på rett spor....

-eller, iallfall nesten...med lavkarbo maten altså!
Sånn ellers vet jeg slett ikke om jeg er i noe bestemt spor :))

 Men angående maten har jeg kokkelert flittig nå i kveld... 
Først skulle jeg bake et brød...
-jeg måtte en tur på besøk for å veie ingredienser før jeg kunne starte...
Lavkarbo brød har snodige ingredienser... -er spent på resultatet (ferdig kl.23) 
-så stekte jeg bacon og egg til kveldsmat...
 og laga samtidig en gryte/suppe eller hva jeg skal kalle det som skal spises imorgen.
 Så nå tror jeg iallfall at jeg er rett igjen :)
Håper at slappheten nå slipper taket og at jeg kan få litt mere energi etter hvert...
Mulig det bare er innbilning men jeg føler meg faktisk bedre når jeg spiser lavkarbo.
Det sies jo at tro kan flytte fjell, så kanskje det er det jeg holder på med :) 
-men det gjør igrunnen ingenting så lenge det virker!

Nå får jeg nok sjekke dette brødet...
-det hadde vert greit om det smaker godt og har brukbar konsistens,
og det er faktisk veldig mye å be om for et lavkarbo brød...

 Ønsker alle en flott kveld :))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...