mandag 23. mai 2011

Tiden...

-er i ventemodus.. 
-venter på at klokka skal gå... -det er enda en halv time til jeg skal på jobb.
Forresten har jeg begynt ventetiden på neste barnebarn... 
-det er enda tre uker og 3 dager igjen til termin, 
men jeg gleder meg...og er veldig spent på å møte denne nye :) 

 Er det en gutt? Hvem ligner han på? Liten eller stor? Masse, masse nysgjerrighet :)
Husker første bildet jeg fikk av Lukas... -bare noen timer etter at han var født...
Det var noe kjent med han, selv om jeg aldri hadde sett han før.

Da han var en dag gammel møtte jeg han for første gang.
 Lille "bumpen" som lot oss vente i dagesvis...
i hodeform og øyne ligna han veldig på mamma'n sin på dette bildet,
nese og munn var helt likt pappa'n :)
 Etter hvert som han vokste til ble han enda mer "veldig" lik pappa'n sin,
-men etter noen mnd. ligna han bare på seg selv....
"Den søteste gutten i verden"

Nå har tiden gått :) og jeg skal avgårde på jobb...
Ønsker alle en fantastisk flott dag :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...