lørdag 7. mai 2011

siste male-prosjektet ferdig :)

-og joda...dagene går og litt småting skjer jo hele tiden....
Jeg har ikke blogga på lenge...så her kommer en liten oppdatering!
Dagene har gått med jobbing/stress/sløving/lesing/lavkarbo og nyting av tilværelsen...
Våren er kommet for fullt og her har vert noen riktig flotte soldager...
-håper selvsagt på mere av dem fremover også :)

Jeg har jobbehelg igjen...syns disse "hver tredje helg" kommer oftere og oftere :/
-lurer litt på om det er alderen som sniker seg på....siden tiden går så fort...
eller kanskje det bare er at saker og ting hender hele tiden...muligens !!

Iallefall har jeg fullført det nyte male prosjektet...-det ble levert for en uke siden.
Jeg ble ganske fornøyd med slutt resultatet...tror jeg iallefall!
Jeg tenker vel alltid at det kunne blitt bedre 

men denne gangen ble det slik...
ser at jeg også har fått med mine nakne tær på bildet her...hmmm
det var ikke meningen !!
Det er forresten fryktelig vanskelig å gjengi bildene riktig på foto...
-dette var de to bildene med best resultat.

Ellers er drømmen om selveiet hus tilbake for fullt for tiden....sukk :/
-var å så på et lite hus til salgs her idag...
Jeg var bare med min sønn som er på jakt etter hus...og da var det gjort...
-jeg har "drømt" og "fundert" hele dagen og kvelden....
skulle SÅÅÅÅÅ ønske at jeg kunne kjøpe det....
Selv om det var veldig lite, alt for dyrt, ikke den perfekte beliggenheten 
-så maler tankene i sin egen takt...tenk om, tenk om...osv.

Nå er det på tide å ta natt...tidlig på jobb imorgen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...