lørdag 28. mai 2011

Sånne dager...

-må jeg leite både vell og lenge etter "det gode humøret"
-begynte med "sto for sent opp" før 7 vakt...
så dagen starta med stress :/
Rakk jobb med bare 2 minutts margin... jeg liker helst å være 10-15 minutter før..
Fikk ingen kaffe...
-det er jo en liten krise bare det... 
Arbeidsdagen gikk ganske greit den, koffein inntaket kom på plass utover dagen :) Litt stress igjen ved dagens slutt da jeg skulle søke på ledig stilling... 
-og alle skjema var veldig lite samarbeidsvillige med meg.
Eller mulig bare jeg som var veldig dårlig på utfylling av søknad på data.

Kom meg da hjem etterhvert og TRODDE jeg skulle slenge meg på sofaen og hvile...
-men NeiDa!!  -forresten husker jeg ikke nå hvorfor jeg ikke kunne det idag :/

Jeg var sulten også forresten :/
Så (av tlf) ble jeg skikkelig "sur og irritert" og bestemte meg for at jeg vil flytte...
-startet søk, noen tlf'er og til slutt en kjøretur for å se...
Det har ikke resultert i noe husvære enda, men jeg bør nok ha litt mere tålmodighet. Akkurat idag er det veldig vanskelig.
Skal bli snill, skal bli snill, skal iallefall prøve å være snillere...
 

Dagens hyggelig'ste var en tlf samtale fra min venninne i Sverige :))
 og litt "trøste" jordbær med krem...

Nå har neste dag begynt og jeg skal straks legge meg... 
Satser på en bedre dag imorgen, 
-kan vanskelig forsove meg iallfalle...siden jeg jobber kvelden :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...