mandag 23. mai 2011

Ny uke...

-så var helga over nok en gang...
Det er bare å gjøre seg klar for den nye ukas aktiviteter...
Litt rart å tenke tilbake til denne dagen for et år siden, 
jeg gikk venta jeg på barnebarnet som hadde meld sin ankomst kl.halv to på natta... -men lot til å ha veeeeldig god tid...
Jeg var så utrolig spent og ble bare mere og mere stressa etter hvert som tiden gikk..
-det føltes ikke så bra å bare gå der å vente...
Faktisk var det mye verre å bli bestemor en å føde selv...
Jeg fikk virkelig føle på ventinga...
-ikke før neste dag litt før sju på kvelden kom han til verden...
-en helt nydelig liten gutt...og jeg var endelig blitt mormor!
-det var utrolig godt da alt var over :)) 

Imorgen feirer han sin første fødselsdag 
Hipp hurra !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...