torsdag 19. mai 2011

Ingenting :)

Idag har jeg gjort "ingenting"... bare "ingenting" hele dagen...
-det har vert ganske herlig... -og sikkert nyttig :))

 Jeg lovet jo bilde av buketten
 og hans lille blomst på jakkeslaget
 Det var utrolig gøy å lage "fint" med blomster.
 Virkelig noe jeg kunne tenke meg å øve/prøve mere på flere ganger.

Siden jeg bare har drevet med ingenting idag, ble det ingen lavkarbo dag heller :/
-det er ingen orden på mat på sånne dager... 
-skal man først gjøre ingenting så kan man jo ikke godt begynne med matlaging...
-da spises det som finnes lett tilgjengelig og ferdig... 
-jeg fant noen sneier kjøtt, senere litt kake, litt kjøtt igjen...og så en banan :)

Jeg er i "hvilemodus" og skal ta kveld!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...