tirsdag 10. mai 2011

I dag har...

-vert en ny varm og god dag :)
Først en tur hjem til mamma'n min på besøk....og så på middag hos min datter...
og lille luringen selvsagt...han har blitt så flink til å gå, og er så herlig <3
 

Måtte bare ta et bilde av han...stolt "besto" som jeg er  :)) 
Han har nettopp sovet og våkna helt gjennomsvett stakkar...
-krøllene sto til alle kanter...han var så utrolig søt...og fremdeles litt trøtt :))
 Og så syns jo jeg at han ligna litt på mammo si når ho var liten...
-forskrekkelig søt ho og :))


Senere idag har jeg forsøkt å få gjort litt lekser til krus/skole på torsdag...

Så ble det kveldstur...-det er så godt å gå litt!

Imorgen skal jeg først på kurs og så på seinvakt så da blir det nok ikke noen turgåing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...