lørdag 21. mai 2011

Har tatt helg....

Deilig å vere ferdig med arbeidsdagen... 
-er jo ikke mi jobbehelg dette men ei ekstravakt er alltid bra når den er ferdig jobba :) Jeg har fått fiksa den skranglete eksospotta på bilen min også... 
Altså...jeg fiksa ingenting, men snille svigersønn ordna opp :))
Jeg bare tok en tur opp og kosa litt med barnebarnet og vips var potta fast igjen.

Ja...det var det brødet da.... -det ble ok, bare litt for salt muligens...
-tvilsomt om jeg bruker den oppskrifta igjen, 
jeg syns det brødet jeg bakte første gangen var bedre... 
Men jeg er slett ikke sikker på hvilken oppskrift jeg brukte den gangen... 
-jeg fant den på en blogg, så det blir nok søking og leting for å finne den igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...