lørdag 7. mai 2011

halveis i jobbehelga....

Var utrolig tungt å stå opp til jobbing idag...
-skifte mellom sein og tidligvakt sånn er alltid slitsomt,
men idag var det verre en det pleier....
 -molekylene i kroppen ville liksom ikke på plass riktig før langt utpå formiddagen...

Det gikk bra og ble en ganske så koselig arbeidsdag likevell :)
-egentlig er jeg heldig som har en sånn jobb....
-har vert sosial og innom "på besøk" til 10 ulike brukere i løpet av arbeidsdagen...
Det blir jo en del hyggelig prat samtidig med mine ulike gjøremål hos hver enkelt.
-mine arbeids kollegaer gjør også dagene veldig trivelige...

Jeg sjangset idag og gikk på jobb i kne-bukse, heldigvis ble det varmt og flott vær..
-så etter en liten "utstrekk" på sofaen var jeg klar for en liten tur ut i finværet...
Det ble først en runde rundt haugen idag...
En helt fantastisk utsikt fra denne siden også.
 
 Hele saueflokken kom imøte da vi kom inn på deres områder :) 
Og så måtte jeg jo knipse et bilde av "melkevikjo" 
-som altså er favoritt badeplassen her jeg bor...vill si for de som har båt :)
 Gikk forbi dette mosegrodde gran tre'et....og måtte ta et bilde av det også....
 Så ble tur planene brått endret...
da vi fant ut at vi skulle prøve å lokalisere hvor alle "hestemaurene" holder til...
Blei reine leite aksjonen :) men vi klarte å finne tre ganske store maurtuer...
Videre ble det en liten tur runde til :)
Alt i alt en hyggelig dag og jeg er halvferdig med denne jobbehelga alt!
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...