onsdag 25. mai 2011

Forberedelse er tingen...

-alt er så mye enklere når man er forberedt...
Her er dagens kveldsmat... -morgendagens frokost og lunch :)

Ostepanne:
 Stekt ternet bacon
omelett av 3 egg, en skvett fløte (ca 1 ss for hvert egg), salt og pepper.
-ost på toppen, litt paprika på...
Stek på svak varme under lokk ca 10min. 
Til meg rekker det til kveldsmat og frokost.
Resten av gryten fra tidligere idag blir lunchen imorgen.

Så....det var dagens matprat :) En "flink" lavkarbo dag idag. 

Jeg har vert å sett på kattunger idag, denne skal få flytte inn til meg etterhvert :) 
 Den er bare fire dager gammel, og har ikke fått øynene opp enda...
Jeg vet heller ikke om det er en hann eller hun.
Jeg gleder meg til å få katt igjen :))
Ønsker alle en nydelig kveld.


 

1 kommentar:

  1. eg er og på lavkarbo så bare legg ut oppskrifter :)

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...