mandag 9. mai 2011

en smak av sommer....

har det vert nå et par dager....
-det har vert deilig selv om jeg har vert på jobb hver dag.
Det har jo heldigvis likevell vert tid til litt turgåing på fritid...
I ettermiddag/kveld har jeg vert ute å gått en time...
-sakte gåing altså...ikke noe trimtur :)
Jeg hadde med foto apparatet for å forevige litt av våren...
og for at blogging er bedre med bilder :)
Begynte å skye til litt i vest, men temperaturen er upåklagelig...
 Jeg tror dette er epleblomster....men sikker er jeg ikke....
  Iallefall står det et stort tre like ved veien her...
Bakken nedenfor er full av lys lilla blomster....og løvetann :)

Nå skal jeg ut en tur igjen...ha en super kveld alle sammen!!
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...