tirsdag 31. mai 2011

Det nermer seg....

den store skumle nedlegging/sammenslåingen...
-på jobben altså... 
Bare denne uken igjen på min vanlige arbeidsplass...
-mandag 6 juni er det kapittelet over desverre. 
Det er direkte sørgelig :( 
Det nye kapittelet som skal begynne føles ubehagelig og ukjent...skremmende... 
Det er noe skummelt med forandringer en ikke har riktig kontroll over, 
og heller ikke ønsker seg...eller ser noen fordeler med.
Jeg skal likevell jobbe en del ekstra framover...
-det er greit å komme raskt inn i alt det nye og det krever at jeg er på jobb mye...
Jeg går ned i stilling fra 85 til 63, noen % (noe jeg slett ikke ønsket) 
-har nå fott vakter slik at jeg jobber 100% noen uker før og etter min ferie.  
Ferien gleder jeg meg veldig til...ikke at jeg har noen planer.. 
-det blir sikkert hjemmeferie og avslapping i tre uker :)
Her er jo den sommer plassen...idyllisk og fritt.... og innimellom litt sol og varme :)
 Det blir godt med fri... og tid til hva jeg vil.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...