onsdag 13. april 2011

nok et inlegg uten bilder :/

Idag er våren her for fullt...
Påskeliljene har faktisk sprunget ut i all sin prakt :)
-jeg måtte skrape is på bilen faktisk, så jeg håper de er hardføre blomster.

Var oppe tidlig idag enda det er fridag... 
-det var ikke vondt å stå opp... sikkert siden jeg lå syk hele dagen igår...
 Idag passer jeg barnebarnet :)) 
mamma'en skulle på jobb for første gang etter at han ble født...

Han er bare herlig <3

Jeg må ha avløsning i barnepasset siden jeg skal på kurs noen timer...
-da kommer onkel og overtar... 
Altså barnebarnets onkel (min sønn) og svigerdatter...
De trenger trening likevell siden de venter "mitt neste barnebarn" i starten av juni :))

Tenk en liten "avlegger" til <3 <3  
Jeg gleder meg!!

Forresten har min datter også en blogg innpå her

Mitt Lille Univers

Nå må jeg nok ta et lite bleieskift og se om lille gullet har lyst å ta en liten lur :)
-og så får jeg nok passe på å få lese leksen min så jeg kommer forberedt til kurset.

Det er kjedelig med blogg innlegg uten bilder,synes jeg.-skal prøve å skjerpe meg.
-årsaken idag er at jeg ikke er hjemme...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...