fredag 15. april 2011

Bytur og klubb.....



-er hva jeg har brukt denne dagen på....
Reiste bare til Lagunen kjøpesenter, 
men det er jo igrunnen ikke så lite når en bor i en øy-kommune slik jeg gjør...
Må ta ferje over til fastland, tar ca 35min, og så er det jo litt å kjøre før og etter.
Jeg skulle ikke shoppe noe selv, bare vere med svigerdatter å kjøpe baby-tøy :)
Utrolig masse søte små klær så det ble vanskelig å velge, 
de er ikke helt sikkre på at det blir ei lita jente så det er jo dumt å shoppe bare rosa.
 
Siden jeg har lova å male noen bilder kjøpte jeg lerret til de også 
+ en tube "malestoff" jeg behøver til bildene.
Min datter å barnebarnet var også med på bytur...
eller om jeg skal si riktig... var det nok jeg som var med dem...
-stakkaren var blitt skrekkelig forkjøla, var snuete og ikke sitt vanlige glade jeg idag.
Håper det går fort over denne gangen.
Etterpå har jeg vert på klubb :) 
-strikka litt, men det var vanskelig siden jeg var midt i en hullmønster bord...
Blir mest spising og prating...og masse latter :)) 
Syns det er kjempe koselig på disse klubb kveldene!
 
Nå står jobbehelga for døra igjen.... syns de kommer mistenkelig ofte :/ 
men det er faktisk tre uker mellom hver !
Og så er vi inne i påskeuken etterpå....jeg har en god del jobb i den også....
-men har jo fri helga da iallefall :))
samt 2 påskedag om jeg husker rett...

Nå tror jeg det er på tide å legge seg
Ønsker alle en fantastisk God Helg og jeg fikk til en liten avslutnings logo :)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...