søndag 20. februar 2011

Tur i finværet :)

Idag har det vert alldeles nydelig ute, og jeg kom meg av gårde på en tur.
 Og JIPPI :)) -jeg så vårtegn :))
 Masser av "gåsunger" på denne busken :))

Selv om snø og is fremdeles klorer seg fast, var det likevel litt vår stemning ute idag..
Sola varma nydelig på kinn og nese....
så kanskje jeg snart kan gro frem noen fregner igjen :))

 Naboene mine var som vanlig ute de også...
er nok ikke så lenge før de første lammene kommer, det er jo et fantastisk vårtegn :)
 Etter det blei mørkt har jeg igjen gått en tur... 
Det var stjerneklart og vakkert...og jeg er såååå rastløs...phuuuh :)
-og føler jeg må få tiden til å gå !!
Blir mye tid på nett...ut på tur... og ellers litt av hvert "huslig"
-og spising...spising og enda mere spising...
noe som jo slett ikke er bra for disse "linjene" da...
-mine har blitt "utover linjer"...sukk !!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...