fredag 4. februar 2011

liggebesøk :)

og endelig er "barnebarn" senga i bruk...
Lille gutten har rukket å bli over 8 mnd, 
og inatt sover han her hos meg for første gang :))
Han kryper og reiser seg opp når han finner noe å holde i,
senga her er jo ikke spesielt høy på sidene så han kan lett komme over kanten...
-så jeg var litt spent på hvordan det skulle gå med leggingen ikveld.
Etter litt leking på gulvet, kveldsgrøt og så et bad (jeg har badekar)
han elsker å bade, det var sånn stas å få sitte i så mye vann å plaske...
-så da han tilslutt måtte opp igjen 
ble det noen protester mens jeg fikk han tørr og i pysjen :)
-og da han så kom i seng og fikk sove sakene sine tok det bare to minutter å sovne.

Jeg har plassert to stoler fremfor sengekanten 
så risikerer jeg ikke at han skal falle ut om han våkner i løpet av natten :))



 
 
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...