torsdag 10. februar 2011

kjeder meg litt...

faktisk c",)
-og det er slett ikke noe morro...eller vanlig heller egentlig!!

Har vert å trena den "nå ikke så vonde" skuldera mi igjen idag,
det er kjempe positivt at det går fremover :)

Idag klarte jeg faktisk HELE programmet for første gang...
-det er ikke så store greiene, driver jo ikke med hard trening akkurat.
Men for meg er det STORT at det faktisk gikk å fullføre det hele "lille" jeg skal :))
Jeg har fått time til mandag og torsdag neste uke også,
da skal jeg gjøre om litt på rekkefølgen av apperatene jeg trener på.
Bare for å begynne med det som jeg er mest sliten på, og som gjør mest vondt...
må jo finne ut om det er DEN øvelsen eller bare det at jeg er sliten i armen da.

Jeg har jobbehelg igjen nå :) 
-siden jeg er 50% sykmeldt, blir det jobbing fredag kveld og søndag kveld.
Regner med det skal gå fint også... det er godt å jobbe !!

Jobbe er gøy !!
Ønsker alle en fin dag !






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...