lørdag 19. februar 2011

esj...usj...og alt det der :(

Det blei brå stopp i røyke slutten idag gitt...
-jeg fikk akutt VELDIG røyke sug og bomma meg en røyk faktisk...
Etter 5 totalt røykfrie dager...reine galskapen egentlig !!
Jeg hadde ikke spesielt mye tro på meg selv i dette heller skal vel sies...
-og kanskje det var den egentlige årsaken til at det ikke gikk etter planen :/

Kanskje jeg bare skal bestemme meg for at jeg fra nå SLUTTER !!
Det er ikke vanskeligere en jeg gjør det til selv... egentlig...
viljen ser ut til å vike etter noen dager...
-jeg har gått å venta på at jeg skal føle meg bedre, sprekere og sånnt...
-men det skjedde jo ingen ting...bare det at ikke noe smakte godt lenger...
Ikke engang kaffe var no godt.
Det er jo rene krisen for meg som er en kaffedrikker av de store.
Jeg har vert å handlet inn erstatnings drikker idag...
-i håp om å finne noe som smaker godt og som kunne nytes istede for røyk 
spesielt om kvelden etter jobb.
Jeg synes jo slett ikke at røyk smaker noe godt...verken om kvelden eller ellers..
-men det er nok noe med denne vanen etter 20 år som røyker!

Så da er det STORE spørsmålet...hva gjør jeg nå ??

Jeg velger å fortsette å slutte med dette tullet...det er jo dumt og unyttig.
Skal iallfall ikke røyke imorgen :) 

noen dager er bare dumme :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...