søndag 6. februar 2011

en riktig fin lørdag har det vert :))

Overnattings gjesten er trygt hjemme hos foreldrene igjen...
-det gikk ganske fint alt sammen.... 
Fikk litt trøbbel med innsovning i senga her igjen etter en oppvåkning sent igår, 
og også idag var han lite villig til å sovne der.
Men jeg håper det går seg til etter hvert...var jo bare en liten testing dette. 
 
Var veldig koselig med han på besøk her :))
-skal gjentas om ikke alt for lenge!!

Men jeg ser det er noen saker jeg bør barne-sikkre litt, 
blandt annet ved-ovnen som jo må vere i bruk når han er her...
 
Og jeg får fikse meg en liten leke-kasse og med noen flere leker,
så foreldrene ikke behøver å dra med seg helt flyttelass hver gang.
Det er jo helt utrolig hvor mye saker han behøver for en natt borte...
-det rekker lenge at de må pakke mat og klær !!
 
 

Fant dette nydelige bildet liggende innpå pc'n her... 
-tror det må vere nedlasta fra nett eller noe jeg har fått i en mail :))
Syns det er vakkert og verdt å dele !!
 
 
 
Og så ønskes alle en riktig flott søndag :))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...