fredag 14. januar 2011

Varme i vente :)

Har lest på nett at det nå endelig skal bli litt mildvær framover.
Er ikke sikker på om jeg tror så veldig på det, 
men det hadde vert fint om det stemmer!!

Helgen er like rundt hjørnet igjen,
og de fleste ser nok ekstra fram mot helg nå i vinterhalvåret.
-selv har jeg hatt fri både igår og idag, heldige meg :))

Igår gikk dagen fort fort..
Jeg passa barnebarnet, han har begynt å krype så nå skal verden utforskes...
-på utrolig kort tid klarer han å komme seg dit han ikke bør være :))
Og når man sier "nei, nei" -bare flirer han og koser seg...

Dagen idag skal også nyttes til litt kos :)
-men først får jeg helle i meg litt kaffe og prøve å grave fram litt energi..
-og så mote meg opp litt for å gå ut i verden !!
Ta med kamera også... blogging er mer morro med bilder :))

Gode ønsker om en fantastisk dag og God Helg !









 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...