mandag 31. januar 2011

Se jeg vannt :)

Søndagen og helgen er ferdig for denne gangen.. 
-ja, januar er nesten avviklet også...
Min søndag har vert rolig og avslappende igrunnen...
jeg har fått levert de ferdige bildene :) og ryddet opp etter meg her hjemme..
-så ble det en tur på bygde basar...VELDIG KOSELIG OG SOSIALT !!
-og jeg som aldri pleier å ha noen vinner lykke hadde hellet med meg...
og kom hjem med disse nydelige lysestakene :))
videre ble det en rolig og avslappende kveld...
film og fyr i ovnen :))

Ferdig opphengte bilder...godt at det prosjektet endelig er ferdig...
-jeg er ganske fornøyd med det ferdige resultatet..
Prøvde fotografering fra forskjellige vinkler i forsøk på vise bildene så bra som mulig,
det blir ikke riktigt som virkeligheten uansett hvordan jeg prøver...

I morgen er det kveldsvakt, men først har jeg time hos fysioterapaut...
-trene denne skulderen min opp til normalen igjen...

Så nå er det leggetid her hos meg...natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...