fredag 28. januar 2011

Oppdatering...

Oj, så fort dagene går...
Jeg har ikke blogga på over en uke, tiden går med til jobb...
-barnebarn, og litt huslige sysler :)
Fremdeles jobber jeg bare 50%, og føler nå at det går bedre og bedre...
Heldigvis!!

Jeg maler litt på bildene til min datter...
-det går ikke fort fremover, så jeg er rimelig lei av å ha det liggende utover bordet her.
i tillegg har jeg vaska så mye tøy jeg har kunnet...
-også det har desverre blitt liggende i stabler på vent ved siden av tørkestativet.
Sortering og legge på plass er fryktelig vanskelig å få inn i system, 
klærene henger på tørkestativet til jeg skal henge opp nye liksom...
-og da bare bretter jeg fort sammen og legger på en stol like ved...
usj :/ så blir det en hel jobb å få alt på plass når jeg først tar det !!

Nå er det helg for min del :))
-få litt orden her står på programmet for helgen...
Utover det har jeg tenkt å ta det som det kommer,
muligens prøve å vere litt ute om det blir noenlunde fint vær.
Ikveld var det 5 minus stjerneklart og helt nydelig når jeg kom hjem :)
-men jeg foretrekker noen plussgrader om jeg skal ut å gå...
Litt egentrening her hjemme har forresten stått på programmet den siste uken,
bare litt sitt-up's... -forsøker å øke litt hver dag !

Kanskje jeg blir litt i form til sommeren :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...