onsdag 22. desember 2010

smelte snø !

Jula nærmer seg virkelig fort.... muligens litt for fort !
Jeg føler meg ikke helt klar...for julehøytid, julefred og -glede...
-men HÅPER jo at julestemningen kommer snart....
helst før det er for sent :)

Litt oppdatering :
Kunne ikke begynne å jobbe, ble nye 14 dager med sykmelding,
ny pillekur og øvelser *3 hver dag.. dagens treningsøkter er gjennomførte..
-det er vondt (skikkelig vondt) etter utførte øvelser...

Julegranen er i hus, ikke satt opp enda...det får vi forsøke å gjøre imorgen,
da skal jeg også få hjem en del vann...kjøre å fylle i dunker og spann
slik at vi klarer oss med spyling i toalett og sånnt...
Godt nå når sønnen har kommet hjem.. han kan ta de tunge takene jeg ikke klarer.
ellers skal det kanskje shoppes litt, jeg har fortsatt en gave eller to igjen...
-og litt mat og drikke skal nok også handles inn...

Ikveld har jeg smelta snø...det tok evigheter :/
-det er over en mil til der vi henter vann,
og med snøslaps og glatte veier ville jeg ikke kjøre...

Forresten er nå nesten alle gavene pakket inn også :)
-det er godt med alt som er ferdig !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...