lørdag 11. desember 2010

planlegge litt :)

Forsøker å få litt Julestemning og planlegge litt julepynting :)
-lasta ned bildene fra sist år... det var første jula mi her i dette huset,
og jeg syns det blei ganske koselig.
Her et bilde fra kjøkkenet.
 

Stjernene som henger i vinduet har fått ny plass iår, så jeg tror jeg
må finne en erstatning for dem (synes dette vinduet er alt for stort)
Julestrømpene var også STORE :))

 
Og de var fulle av gotterier.... jeg tror mitt varte helt til Påske :)  
Et foto til fra kjøkkenet...forresten ser det slik ut hele året siden gulvet 
er rødt har jeg også røde gardiner og rød pynt der til vanlig...
Advent stjerna med lys i henger i dette vinduet nå...
og de to røde har fått plass i et annet vindu.

Jeg må nok forsøke å gjøre det ekstra "Julete" på kjøkkenet slik at det
blir en avveksling fra den røde normalen der...

Det skal bli godt å få litt ting på plass etter hvert...
kanskje jeg klarer litt små pusling/pynting i løpet av helgen...
skal iallefall prøve :)) <3 GLADE JUL <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...