torsdag 16. desember 2010

grrrmpfh igjen !!

Sukk og dobbelt sukk :/

Er sliten, trøtt og lei dagen idag...
Snøen laver ned så egentlig burde julestemningen vert på topp !
Jeg benyttet halve natten til å prøve å rydde litt i heimen,
få litt jule orden... det går langsomt med alt som skal gjøres...
siden bare den ene armen fungerer som den skal....
jeg sparer det jeg kan på den andre...-men litt fikk jeg da gjort likevell.

Så våkna jeg idag og følte at ingenting er på plass :(
-hauger av jobb gjenstår...og fremdeles ikke noe vann...
Og jeg orker ikke jobben med å tine....men MÅ jo forsøke uansett...

Fikk rydda opp litt i papirer som samles litt tilfeldig rundt omkring i huset..
-og etter en del strev kom jeg 8-9 meter in i vannslange også...
STREVET består av koking av vann og helle det i slangen i kjelleren...
og så kjenne etter med en hageslange hvor is proppen står....
-så er det bare å håpe på at varmvannet klarer jobben...

I kveldingen kom svigersønn og hjalp meg, jeg har investert i en pumpe som
liksom skulle gjøre "strevet" noe enklere....men neida :(
Den fungerte slett ikke for en slik jobb!!
Så egentlig er jeg like langt som før....bare med mer vondt i armen...
Skal på ny behandling imorgen og gruer meg allerede....
for snø måking av bilen og for kjøringen på snødekte veier...
- jeg har så lyst til å bli bedre snart... 
Det tar på å hele tiden ha vondt og jeg synes ikke det går noe særlig fremover.

Planen var å pakke inn noen julegaver ikveld... men jeg tror det må vente...
-jeg skal gjøre min "strekk øvelse" og så la armen få hvile....

Håper på en bedre "hummør" dag imorgen !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...