søndag 19. desember 2010

enda et forsøk..

Joda, gjorde et nytt veldig iherdig og iskaldt forsøk idag igjen,
tre av mine brødre kom...hogga hull i isen i brønnen,
fikk opp slangen og starta tining... desverre til liten nytte :(
Det gikk skrekkelig sent og apparatet mista stimen liksom
når det kom ned i det iskalde vannet...
vannet fikk jo ikke renne ut igjen siden de idag jobba seg nedover i slangen...
så etter en god del timers jobbing ute i minusgrader måtte vi bare gi opp forsøket.
Nå er det bare å gå jula i møte uten vann...

Jeg har bestemt meg for å slutte å ergre meg over situasjonen...
det hjelper jo slett ikke, får heller bare ta det som det er !!
Gjøre det beste ut av julehelga...
det handler jo ikke om hvor vidt en har vaska eller ikke...
-samvær og hygge, er jo hovedsaken for min del iallefall...

Jeg vet at alt er forsøkt nå, det finnes ikke flere muligheter igjen...
så gi opp er eneste fornuftige å gjøre!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...