onsdag 24. november 2010

sykemeldt :/

En stund siden siste blogg innlegg her nå...
Jeg ble sykmeldt...først en uke og så enda en uke...sukk...
Senebetennelse i skuldra sier legen...jeg fikk pillekur første uka...
-så over på behandling hos fysio...der jeg fikk nålebehandling på mandag.
Og heldigvis tror jeg det fungerer... fire nåler inn i muskene og så strøm på dem,
pulserende sammentrekninger i ti minutter første gangen...
jeg skal tilbake på ny økt fredag og så skulle jeg ha enda to behandlinger videre...

Den verste smerten har gitt seg... 
-jeg fungerer relativt greit uten smertelindring på dagtid,
kveld og natt har vert noe verre...
Jeg skulle ikke bruke armen noe i høyden da det har forverret smerten..

Det sier jo selv at det ikke blir utført noe kreativt arbeide her hos meg i denne tiden,
noe som er ganske frustrerende i seg selv...
jeg har nemlig mega lyst til å gjøre all verden når jeg slett ikke kan!!

Men det fikser seg nok etter hvert...jeg føler jo at det går fremover...

Nå går det fort mot adventstider kassen med julepynt står her i ekstrarommet,
på min "to do" liste fins et punkt med å se gjennom hva som finnes i den kassen....
Jeg husker ikke helt hva jeg har av pynt, om jeg muligens må investere i noe nytt.

Jeg kjøpte en stjerne for et år siden og den skal opp i samme vindu dette året også,
men ikke før på søndag... adventstake med fire lys har jeg ikke brydd meg noe med,
siden jeg jo brenner lys hver eneste kveld :)
Det blir bare dumt da med noen som bare skal tennes hver søndag....

Resten av pynting, fiksing og forhåpentligvis vasking får jeg ta så fort jeg klarer å bruke
armen uten å få smerter... det blir nok jul uansett :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...