mandag 8. november 2010

back again...i think :)

Leeeenge siden jeg har blogga noe nå.... tiden !!
Ja..forresten er jeg dypt uenig i at det går å skylde på TID'en eller mangelen på den...
-men denne gangen.... tja... dagene har jo blitt kortere, med jobb og alt annet så....
-og jeg har ganske enkelt ikke vert på noe dele humør...
Ikke på hummør til noenting egentlig... de siste ukene...

Men her er jeg tilbake :)
Jeg fikk et lite snev av arbeidslyst en gang i sist uke...
-begynte da å legge et golvbelegg som lenge har vert på vent...
Jeg har malt to bilder i "borte tiden", egentlig uten den store inspirasjonen...
-og jeg er bare delvis fornøyd...

Med arbeidslysten kom også litt inspirasjon sigende... 
-og jeg fikk lyst til å gjøre noe for å forbedre litt i hjemmet....
-så jeg begynte på litt "styling" av noen rammer...

Nå er det jobb ikveld... og om jeg får tid skal jeg lage meg en "to do" liste...
-lurt å organisere tiden litt nå som det nærmer seg jul i full fart....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...