søndag 10. oktober 2010

redigering...sukk!!

Huff huff... nå har jeg brukt dager og delvis netter på redigering...
Egentlig til ingen nytte...for med det jeg til nå har forsøkt ble alt bare rot innpå her...
Jeg sier meg herved fornøyd for denne gangen :)

Forresten fikk jeg igår min nye mobiltelefon :))
 men...sukk....enda mere teknikk en må forsøke å lære seg....
-jeg har funnet ut at tekniske saker ikke helt er min greie...
Jeg har nok blitt for gammel til slikt...

Imorgen er det jobb igjen... jeg har jo hatt ferie en hel uke :)
Det gjorde godt med fri.. -blir kanskje hardt å stå opp imorgen tidlig.
Trøsten er at jeg har fri på tirsdag igjen så muligheten finnes jo for å hvile da!
Nå skal jeg fylle opp badekaret og bevilge meg et langt,
-varmt, skummende og kokosnøtt/lime duftende bad...
og så trekke på pyjamasen og finne senga, -skal jo skrekkelig tidlig opp imorgen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...