onsdag 6. oktober 2010

På en regndag...

Våknet litt tidlig idag, og ute bare øser regnet ned....
nitrist vær og huset her er rått, kaldt og ikke spesielt hyggelig å stå opp til...
-men... er bare å venne seg til det først som sisst.... dette er jo bare starten,
snart kommer vinteren og da blir det jo virkelig kaldt og utrivelig her...
Men det gikk ifjor så det går nok dette året også...
-vinteren var jo verste vi har hatt på veldig lenge... masser av snø som lå i evigheter.
Jeg kan ikke si at jeg ser fram mot kommende måneder med kulde..
-og ikke begriper jeg hvordan de som levde i huset her før holdt ut år etter år..
Forresten var det nok noen som fyrte i ovnen hver dag og fra morgen til kveld...
det kan jo ikke jeg gjøre som jobber i turnus...

Men men...den tid den sorg !!

Jeg tror jeg skal ta en tur ut i regnet... få lufte seg litt er kanskje greit...
Men først litt sen frokost og kaffe...
-så ta på mitt største smil og TRO på en fantastisk dag...
-med NYE spennende muligheter...

Ha en fantastisk dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...