onsdag 6. oktober 2010

dagens inkjøp

I dag har det nesten bare regna og regna....  i store mengder.... og jeg har FERIE


















Fri fra jobb en uke er jo godt likevell :) og dagen har vert fin den...
Jeg har spist nykokt krabbe til middag...mmmm....
-det er så godt, og var årets første men forhåpentligvis ikke siste krabbemåltid :)

Var også ute på litt shopping med barn og barnebarn....  
Jeg hadde ikke planer om noe kjøp, men så ble det litt likevell
-en lite bursdagsgave til en venninne...
 Og så kom jeg jo selvsagt over et metall skilt jeg faktisk bare måtte ha....
jeg har sett det på ulike nettbutikker flere ganger og tilogmed lagt det i handlekurv... -for siden å ombestemme meg med tanke på kjøp... 
Det passet meg perfekt....


Innimellom virker det nemlig som noen er i tvil om vilke regler som gjelder...
og da kan det jo være veldig greit å henvise til dette :)

Og så kom "Andre" i hus.... omsider!! Han skal bo i Barnebarn senga...

Barnebarnet syns den var fin, han tok et riktig godt tak i hvert øre og forsøkte
"å spise den opp" slik fire måneder gamle barn gjør... 
-så lille "Andre" (den hadde navnelapp) ble en smule halvdruknet... 
-på sin aller første dag hos meg :)
Den er laget for bruk og tåler vask... meningen er jo at den skal lekes med...
jeg vil ikke ha noe som bare skal sitte der til pynt...

Det var nok alt for idag...blogger mere en annen dag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...