mandag 13. september 2010

Utrolig ??

 Neida...det er faktisk helt sant...
Jeg har jobba å slitt med den teksten i dager og uker...
-og vips så løste det seg...
Det gikk jo kjempefint å skrive større skrift... det hjelper faktisk å prøve...
Jeg fikk nemlig et spørsmål fra min yngste om hvorfor jeg ikke bare
-skrev inn hvor stor jeg ville ha teksten selv i valgboksen på word som jo hadde opp til 72
Jeg skulle forstørre til 200% og forsøkte meg derfor med å skrive inn 144 i boksen....
-og det fungerte...
-valgte også skriftstr. 216 på et ord....-virka det også, etter noen forsøk :)

Bilde fra tidligere idag, med feil tekst !
Bakveggen ferdig malt.
Også her har jeg valgt å forstørre et ord opp mer en resten.

Malingen er litt ujevn i fargen,
jeg blandet som sagt flere ulike farger og rørte rundt bare sånn passefor å få litt effekt..

Feile teksten er fjerna, og den nye liggende kommet på plass....
-og da...selvsagt kunne jeg ikke finne en eneste kulepenn...
-rød denne gangen, det var vanskelig med sort.
Får kjøpe en imorgen.


Ville bare vise at jeg er i godt selskap her jeg bor !!

Og sier God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...