søndag 12. september 2010

Pust pust :))

En aldri så liten oppdatering er på sin plass kanskje :)
Jeg får jo slett ikke skrevet her inne hver dag....
Den store festen ble vellykket "bursdagsbarnet" var strålende fornøyd med det hele :))
Foruten kakebaking... 
-har jeg god samvittighet for hjelp både med pynting og opprydding....

Jeg bidro med tre kaker...Fredag var den store kakebaker dagen...
-det vil si jeg bakte en kakebunn sent torsdag kveld...

Selve bakeprosjektet var fryktelig morro... 
-det ble utprøvd litt nye greier jeg ikke har forsøkt før....
En iskake i ny variant og marmellow fondant eller hva det nå het over den ene kaken :))
Og begge med godt resultat... slett ikke verst... 
-det er faktisk veldig lenge siden jeg har bakt kaker.

Og så sengen da...jeg har faktisk kommet et bittelite stykke videre... 
-har "tror jeg" teksten klar til overføring... 
Kanskje jeg får fiksa det imorgen....
Da rekker jeg nok å lade opp batteriet til kamera også... 
-så det går å få noen bilder innpå her....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...