søndag 12. september 2010

Åhhh :(

Usj usj :/ 
-viser seg selvsagt at alt arbeidet med teksten til sengen må gjøres en gang til :(
Ja...-ikke det som er ferdig malt heldigvis...
-men den jeg skulle til å overføre og male nå.

Alt var ferdig skravert og limt fast (minst fire ganger
-før jeg var fornøyd med plasseringen....
Så kom jeg på at jeg muligens hadde valgt skråskrift på den teksten på bakveggen.... 
-best å sjekke kanskje...
Joda !! Det HADDE jeg...sukk... Fryktelig irriterende :((
Har skrevet ut det hele på nytt...
-forstørrelsen må vente til jeg får tilgang til kopi maskin som kan sånt.

Forresten var det den kopieringen som har vist seg være...
-det største problemet med hele prosjektet...
Fatter ikke hvorfor man ikke kan få større skrift en 72 på PC'n min.
He he...mulig det er mine kunnskaper som er for små...
MEN MEN...NÅ TAR JEG FRI TIL I MORGEN :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...