mandag 23. august 2010

Fridag :)



Nydelig solnedgang her utenfor i kveld...jeg måtte bare ut å knipse et bilde av den....
-så fikk jeg samtidig teste ut hvor lett det var å legge inn bilder på bloggen :)

Har hatt fri fra jobben idag... -og brukt opp hele dagen på nesten ingenting... 
-avslapping må til også iblant!

Et nytt prosjekt er på trappene her... 
-jeg fikk familiens gamle barneseng i dag... 
Vi er mange søsken og alle har brukt samme seng...
-så jeg var litt redd for å spørre om å få den... 
Jeg er barn nr 5 og har 2 yngre en meg også... 
-i rettferdighetens navn ville jeg at alle skulle spørres om det var greit at jeg fikk den....

Sengen står nå i gangen her :)  Den er hvitmalt og ser slett ikke verst ut som den er nå.... -jeg skal gå den nærmere i sømmene imorgen... 
Forsøke å finne ut dens plassering i huset.... 
-og hva jeg skal gjøre med den for at den skal bli
         Min nye "gamle" barnebarns seng 
-planlegging og tankearbeidet bak er for meg halve jobben....
Foto av dette prosjektet kommer etter hvert...

Men nå venter sengen på meg... -er jo jobbedag i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...